[Csaladtortenet 2] Adathordozóra másoolás

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2014. Okt. 29., Sze, 19:46:04 CET

Kedves Tamás,

utolsó ismereteim szerint: azon mikrofilmekről, melyek még nem lettek
digitalizálva, a kutató saját kezűleg készíthet digitális másolatot az erre
rendszeresített asztalnál. (Előjegyzési napló van - ha nincs senki beírva,
odaülhetsz, de max. addig, míg a naplóba beírt személy ideje el nem jön...
akkor át kell adnod neki a helyet, ha odamegy, mert ő már korábban jelezte
szkennelési igényét.)
Itt egy mikrofilmolvasó, egy képernyőszkenner és egy számítógép található.
A mikrofilmolvasóval a kívánt kockára tekersz, majd elindítod a
szkennelést. A szkenner a képernyőre kivetített képet szkenneli be - ennek
megfelelően  minőség nem lesz valami hűde...
A szkennelést követően elmented a képet a számítógép kijelölt meghajtójára
a saját neveddel létrehozott mappába

A folyamatot mindaddig ismétled, amíg van olyan képkocka, amiről másolatot
szeretnél.

Ha befejezted, odamész a pulthoz, ahol jelzed az igényed arra vonatkozóan,
hogy a másolatokat meg szeretnéd kapni. Kitöltesz vagy kitöltenek egy
megrendelőt, és igényednek megfelelően vagy CD-n, vagy ftp hozzáférésen
keresztül megkapod a kért képeket, miután kifizetted a szolgáltatás
reprográfiai díjaszabás szerinti árát. Ha a CD-t postán kéred, hozzájön még
az MNL által meghatározott postaköltség is.

NEM AZONNAL kapod meg a képeket, hanem 5-14 nap átfutással.
Megkaphatod azonnal is 300%-os felár megfizetése mellett.

A már beszkennelt filmek esetében csak a megrendelőt kell kitöltened a
pontos fájlnévvel, igényelt darabszámmal, igényelt minőséggel. Megfizeted a
díjat, és 5-14 nap múlva megkapod a képeket a fentebb írt módokon.

Remélem, tudtam segíteni

Üdv
Krisztián