[Csaladtortenet 2] Népszámlálási Digitális Adattár

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Sze. 2., K, 21:21:36 CEST

Lajosnak: igen, küldd feltétlenül, ha még nincsen Mezőtúr, mert az az első
lépés, hogy megnézed, hátha más valaki már beküldte. Zákány Ilinek küldd,
fotók és a kitöltött excell sablon. Minden egyéb infó ha van a hősökről,
azt a megjegyzés rovatban ne felejtsd el beleírni. (születési dátum,
halálozási hely...)
Gyuri, teljes mértékben igazad van, sokan nyomulnak emlékmű fotózás
ügyében, de név szerint indexelt, kereshető változatunk csak nekünk van!!!
És igen, fontos a kép minősége is, mi csak olvasható nevekkel teszünk fel
fényképet. Én pl. mindig készítek egy átnézetet, hogy lehessen látni a
teljes emlékművet, a környezetét is, és egyet csak a táblá(k)ról.
Ja, és ha egyazon emlékművön van az 1. és 2. vh, azt két külön emlékműként
küldjétek! És, akkor igazán teljes a dolog, nézzetek utána a sablonban az
emlékműről kitöltendő dolgoknak, hogy mikor állították, ki az állíttatója
és a megvalósítója. Így tudunk megörökíteni a hősökön kívül pl. sok
névtelen helyi kőfaragót, kőművest is.
Jó munkát mindenkinek!
NJ