[Csaladtortenet 2] Népszámlálási Digitális Adattár

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2014. Sze. 6., Szo, 12:39:09 CEST

Kedves Szabolcs!

Köszönet a linkért.
Beírtam a keresőjébe: Nyír-Adony, és olyan dolgokat találtam, amit az
elmúlt 8 évben még nem.
Pl. pestisben elhunytak száma.
Ezt az infót megosztottam a facebook-on, mire egy adonyi ismerős
kommentálta, hogy végre, valami értelmes dolog, erre felraktam az
általam írt Nyíradony történetét, aminek nagy sikere lett. Jönnek
magánban, személyesen, interneten, és kérdeznek.  :)

Üdvözlettel
Zsolt!