[Csaladtortenet 2] I.világháborús emlékművek

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2014. Sze. 5., P, 11:59:51 CEST

Kedves Kutatótársak!
Idén decemberben lesz 100 éve a limanóvai csatának, ǵy gondolom idén sokkal
ünnepélyesebben fogják megünnepelni mint azt minden évben teszik
A csatát a Nádasdy Huszŕok hösiess#ge fordította meg vesztesrö gyöztesre, miután
ezredesük, Muhr Othmár kiugrott a fedezékböl és rohamot rendelt. Sajnos ö nem
#lte tú a harcot, de a huszŕjai puskatussal verték szét és futamították meg az
oroszokat.
Az ottani sírkert tele ven magyar katonák sírjával.
Üdv.
István