[Csaladtortenet 2] Rónay Ede

Zana János Janos.Zana at t-online.hu
2014. Sze. 5., P, 16:07:11 CEST

2014.09.05. 10:30 keltezéssel, Janos írta:
> Előbb utóbb előkerül a keresett Ede is, de a közel semmi induló információ okán "tűt a szénakazalban" lesz a munka. Az OSzk Rónai és Rónay
> gyászjelentőit mind letöltöttem és próbálom család-ágakba szerkeszteni. A barsi ágon látok egy Ede - Ede - Ede vonalat, ami nagyon gyanús. Köszönet a kolozsvári tippért.
Magam is számtalanszor belefutottam abba a problémába, hogy az
újszülötteknek kettős keresztnevük van. A másodikat =harmadikat) minden
dokumentumról rendszeresen lefelejtik.
Az emberek tíz százaléka csökönyös annyira, hogy csak azért is! a
második keresztnevét használja.

Nos: vajon hány keresztneve volt Edének, melyiket használta a család, és
melyiket a hivatalos nyilvántartás?

Nekem a MACSE, a familysearch és a myHeritage lapokon a többszörös
keresztneveknek talán két százalékát tudtam felderíteni.

Hozzáteszem: egyik tanítványom, aki Edit, az évfolyamtársai csak úgy
szólítják: Ede (pedig egyáltalán nem fiús).

További jó kutatást!  Üdv, János