[Csaladtortenet 2] I. vh Campagna

Leiter Éva vadoceva at gmail.hu
2014. Sze. 5., P, 18:57:30 CEST

Én ezt a linket szoktam használni,bár egy kicsit fényezik magukat
az olaszok, mert Campagnat ugyan bejelölték piros körrel, hogy
koncentrációs tábor volt, de azt írják róla, hogy csak a II.
vh-ban!
  http://www.campifascisti.it/mappa.php?nazione=Italia

Holott
 az I. világháborúban is voltak hadifoglyok ( a Szt. Bertalan
Kolostorban ), így az én Frittman-Béke nagyapám is.

Mesélt róla, hogy
megakartak szökni, a katakombákon keresztül és ott volt a sok múmiává
aszalódott hulla.
Azokról is találtam képet, és Bécsből is megerősítést
kaptam, hogy nagyapámat Campagnába internálták. Nagyapa 1915.1.024-én
esett fogságba Doberdónál, de azt hogy onnan hogyan került (és kikkel
együtt) Campagnába, onnan mikor jött haza, arról semmit.
Vöröskeresztes térképen nem találtam bejelölve.
Üdv.: Leiter Éva