[Csaladtortenet 2] Kurtag család ancestry.com felhasználóknál

Mihalik Béla Vilmos mbeco84 at gmail.com
2014. Sze. 7., V, 12:15:52 CEST

Kedves Listatársak,

A Google-n böngészve Kurtág adatok után (ami nem egyszerű a világhírű
Kurtág György zeneszerző miatt) az ancestry.com-on kötöttem ki. Annak is a
"Public Member Trees" aloldalán adott ki olyan, felhasználók által
feltöltött családfákat, amelyek tartalmaznak Kurtág adatokat. Magukat az
adatokat ismerem, hisz azokat én is feltártam már anyakönyvekből, így nem
is azok érdekelnek, hanem azok a felhasználók, akik ezeket feltöltötték.
Négy ilyen felhasználó van:
- benjoseph
- kornstein
- Maskell
- Schimmel Gold

A Schimmel családdal van kontaktom, viszont megöl a kíváncsiság, hogy ki
lehet benjoseph, kornstein és Maskell felhasználó? Nagyon szeretnék velük
kapcsolatba lépni, mert főleg benjoseph-nél az az érzésem, hogy közvetlen
Kurtág leszármazottal van dolgom.

Viszont hiába "Public Member Trees", nem tudok velük kapcsolatba lépni.
Tudna valaki segíteni, aki jobban ért az ancestry-hez, esetleg van komolyan
regisztrációja (nekem csak egy alapregisztrációm van, mindenféle előfizetés
nélkül)?

Köszönöm,
Béla