[Csaladtortenet 2] totosy valasz zana janos mojzsisovics kerdesere [message 3 Sat, 13 Sep 2014]: Re: csaladtortenet digest, 39 kötet, 24 szám

totosy de zepetnek, steven totosysteven at purdue.edu
2014. Sze. 14., V, 15:50:59 CEST

kedves janos (engedelmeddel a tegezesert): az alabbi macse kerdesedre valaszolok:
	1) <http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/nobilitashungariae> egy altalam osszeallitott nevlista felhasznalt forrasok bibliografiajaval
	2) adatokat a mojzsisovics de mojsvar csaladra itt talalsz: Frölichsthal, Georg Freiherr von. Der Adel der Habsburgermonarchie im 19. und 20. Jahrhundert. Insingen bei Rotherburg ob der Tauber: Bauer & Raspe, 2008. = a konyvben talalhato a csaladra vonatkozo adatok bibliografiaja:
		2.1 Genealogisches Taschenbuch der Ritter- und Adelsgeschlechter. Brünn: 1870-1894. Vol. 13 & 16.
		2.2 Schiviz von Schvizhoffen, Ludwig. Der Adel in den Matriken der Stadt Graz. Graz, 1909.
		2.3 Degener, Hermann A.L. Were ist’s? Leipzig, 1914.
		2.4 Wiener genealogisches Taschenbuch. Wien, 1926-1937. Vol. 8.
		2.5 Wer ist wer. Lexikon österreichischer Zeitgenossen. Wien, 1937. Vol. 1.
		2.6 Österreichisches Biographisches Lexikon 1815-1950. Wien, 1957-2005.
		2.7 Neue deutsche Biographie. Berlin, 1953-2005.

udvozlettel, steven/istvan
totosy de zepetnek, steven <totosysteven at purdue.edu>
purdue university & purdue university press
<http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/totosycv>
skype totosy facetime <totosysteven at purdue.edu> 1-781-729-1680