[Csaladtortenet 2] Feldolgozott emlékművek, amik még nincsenek a honlapon 9

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2014. Sze. 14., V, 16:16:49 CEST

Tudom, hogy mindenkinek sok a dolga, de szerintem, olvasva most az irdatlan
településtömeget, *kicsit gyakrabban is lehetne feltenni honlapra* az
adatokat, mert ez oké, hogy mi listatagok megtudtuk, hogy mi van már
fotózva, feldolgozva, de nincs adatbázisban, de a honlaplátogatók a macse
adatbázisát látják csak, és 1. minél több adat ugye annál jobb 2.
elkerülendő, hogy duplán (feleslegesen) fotózzon az, aki éppen az
adatbázist látván kap ehhez kedvet.
NJ