[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás

keszi55 at gmail.hu keszi55 at gmail.hu
2014. Sze. 22., H, 18:21:28 CEST

Tisztelt Listatagok!

A nevem Keresztesi János,visszatérő MACSE
tag. Sajnos sokáig beteg voltam ezért nem jelentkeztem a fórumon. Beteg
nyugdíjas közgazdász vagyok,erdélyi származású. Ezért a kutatott
családok is Erdélyiek.

Kutatom a gyulafehérvári Eperjessy, ikafalvi
Dombi és a felvidéki folkusfalvi Folkusházy  és Kéler
családokat,valamint érdekel a sárospataki Pataki család. Elég nagy
családfáim vannak ezekről a családokról, de mindig lehet valami újat
találni. Ezért várok új információkat velük kapcsolatba.

Kérem hogy
akinek van információja ezekről a családokról ossza meg velem.

Üdv.

János