[Csaladtortenet 2] Haindl-Popp-Benedek Richard

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2014. Sze. 22., H, 19:56:17 CEST

Kedves Levtársak
Legalább fél éve kutatok egy Popp Richárd nevű feladványszerző után és
eddig a következőket tudom és ahol kell kérdezek is
1884 december 17-én született Temesváron, édesanyja Haindl Mária,
törvénytelen. Megjegyzés rovatban Apjának beiratni kívánt: Popp Adolf két
tanú jelenlétében. Na de

E gyermeket az 1910. I 1849/2 I.M. sz rendelet értelmében Benedek Sámuel
örökbefogadta. Vezetékneve ezentúl Haindl Benedek

1. Ha jól számolom ekkor 26 éves volt Örökbefogadás?

2. E néven sehol nem leltem, Haindl Popp Richárd festőművészként szerepelt
Budapest lakcímjegyzékében 1914-16-ban

Menjünk tovább még azt tdutam meg róla (szintén a születési akv.ban
szerepel), hogy Szarajevóban Házasságot kötött 1923. I/17-én Kalich Máriával

3. Hogyan lehetne itt továbblépni?

Előre is köszönök minden info-t

4si Gyuri