[Csaladtortenet 2] Huszárus újra

gyerika at freestart.hu gyerika at freestart.hu
2014. Sze. 28., V, 15:27:10 CEST

Valószínűleg a melléklet miatt sikerült "normálisan" elküldeni az előző levelemet, ezért megpróbálom újra, a nélkül :)

Kedves Listatársak!

Segítséget  szeretnék kérni.
Mit jelenthet egy 1835-ös házassági anyakönyvi bejegyzésben a "Conditio, Locus, Orig , Domicili" rovatba írt  "Nobilis Huszarus ? D. Director Farkasd"  Az elejét meg a végét értem, a többit nem, a kérdőjel helyén talán I van .

És egyúttal szeretném  megköszönni a tardoskeddi kérdésemre küldött válaszokat. Interneten  elérhető lehetőség híján kimentem, és a nyitraivánkai levéltárban  megkerestem, amit akartam:)

Erika