[Csaladtortenet 2] Huszárus újra

Szalai-Komka Norbert komkan at t-online.hu
2014. Sze. 28., V, 16:57:36 CEST

Kedves Erika!

Szerintem a Huszarus a vezetéknév jelen esetben, jelölve, hogy "nobilis",
vagyis nemes az illető. A "D." előtt van még egy betű, de nem látszik
pontosan, lehet "G.". Ez esetben a "generous dominus", vagyis nemzetes úr
lehet, ami a nemesek korabeli megszólítása volt. A Director Farkasd pedig  a
foglalkozása lehet az illetőnek, vagyis igazgató Farkasdon. Ha a "D." betűt
mégis a Director előtagjaként kezeljük, akkor az "Dominalis Director" lehet,
vagyis uradalmi igazgató Farkasdon.

Üdvözlettel:
Szalai-Komka Norbert