[Csaladtortenet 2] főrangú családok kihalása

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2015. Ápr. 1., Sze, 11:49:36 CEST

Kedves Gábor!

Én 3 falu családjait kutatom. Az egyik falu katolikus sváb , a másik
színtiszta református magyar, a harmadik zömében  elmagyarosodott tót  3
vallású / evangélikus, református, katolikus /.
 Az adatokat az 1700-as évek elejétől napjainkig gyűjtöttem és rendezem FTB
program segítségével.
Tapasztalataim szerint a 3 falu között nincs eltérés abban, hogy a végén
mindenki mindenkinek rokona lett.Ahogy építem a családfákat ez egyre
nyilvánvalóbbá válik.

Azt is észlelem, hogy bizonyos nevű családokból gyakrabban kerültek ki
tanult emberek / papok, tanítók,orvosok /, az iparossá váló családtagok
gyermekei is gyakrabban váltak "polgárokká ".

Azt is látom, hogy ma már a 3 faluban majdnem minden családnak vannak
diplomás gyermekei.

Üdv.
A Éva