[Csaladtortenet 2] főrangú családok kihalása

Dr. Szegõ Ágnes orban_99 at yahoo.com
2015. Ápr. 1., Sze, 15:14:47 CEST

Kedves Listatársak,nagyon meglepődtem, amikor a 19. század második felében megtaláltam, hogy dédanyám bátyja elvette feleségül első unokatestvérüket. (minden ősöm zsidó volt).De még ez nem volt elég. Úgy tűnik, hogy egészséges gyermekeik születtek. Majd két unoka - megint első unokatestvérek - ismét házasságot kötöttek.Ők már nem kockáztattak gyereket, örökbe fogadták az egyik testvér gyermekét.Más dolog, hogy az egész családfaágnak azonos sorsa lett a holokausztban.Szegő Ágnes