[Csaladtortenet 2] főrangú családok kihalása

Adam Mézes schlosslovo at gmail.com
2015. Ápr. 1., Sze, 11:39:24 CEST

Kedves Mindenki,

csatlakozván az előttem szólóhoz a belterjesség nem csak a nemességre volt
jellemző, hanem minden zárt közösség jellemzője volt, így a legtöbb
kistelepülésé, főleg ha elzártabb helyen feküdt. Vannak példáim
olyanra,hogy másodfokú unokatestvérek gyereke szintén az unokatestvérével
házasodott. Ez csakis környezetfüggő.

Ádám