[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Ápr. 2., Cs, 14:01:53 CEST

Kedves Kutatótársak
A Csongrád megyei Levéltár nem tudott segíteni nekem:
A Petőfi Irodalmi Múzeum Rejtő emlékkönyvet készít és én mint sakk- és
bridzstörténet kutató lettem bekapcsolva, mert 3 Reich testvér volt, Reich
Lajos Egri Lajos néven lett sakk mester, Reich Gyula dr. Révai Gyula ügyvéd
néven lett ismert bridzsező és Rejtő Jenő a harmadik testvér.
Véletlenül fedeztem fel, hogy volt egy lánytestvér is, aki már 2 évesen
meghalt:

SZÜLETÉSI Bp.VI. 1657/1908.07.03 07.01-én született Kornélia édesapja Reich
Áron Magánhivatalnok, 32 éves, izraelita, édesanya Wolf Ilona 29 éves,
izraelita Halálesete szegedi halotti 1673/1910 fsz. I.kerület
1673/1910.11.21 haláleset napja 11.20 vörheny édesapa NeVE REICH LIPÓT ÁRON
édesanyja Wolf Ilona a haláleset helye *Szeged Zrínyi u. 17*

Tehát a kérdés ki lakott a Zrinyi utca 17-ben 1910-ben és mit lehet tudni
róla, a Levéltár szerint sem Reich sem Wolf nem lakott ott, egy címtárat
néztek meg, ahol név szerint lehet keresni és nem cím szerint és megnézték
nekem nem szerepelt sem Reich sem Wolf

Bármilyen ötletet örömmel veszünk
4si Gyuri