[Csaladtortenet 2] Arcanum előfizetés

Szecsődi Marianna szecsodimarianna at freemail.hu
2015. Ápr. 3., P, 16:17:25 CEST

Kedves Leendő Arcanum Előfizetők!Bocsánat kérek Sztrányai Ildikótól, hogy én (is) írok, de már elkezdtem írni a levelet, mikor Bándy Márta levelét megkaptam.Storchné Ildikó javaslatára felhívtam Biszak BogátátEgy kedves úriembertől azt a tájékoztatást kaptam, hogy Bogáta már nincs ott, legközelebb kedden lesz, de készségesen elmondta, hogy mi a teendő. Arra kért, hogy tájékoztassam a többieket is.Regisztráció és bejelentkezés után a felhasználónév alatti menüből az Előfizetés gombra kattintva tudjátok kiválasztani, hogy milyen időtartamra kívántok előfizetni. Itt a 3 hónapos (15.000,-) előfizetést kell választani, majd Biszak Bogáta fogja a megküldött e-mail lista alapján módosítani az előfizetéseinket 1 évre, de arra kértek, hogy kérjük is ezt az alábbi e-mail címen:  biszak.bogata at arcanum.huSzép hétvégét!Szecsődi Marianna