[Csaladtortenet 2] Arcanum előfizetés

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2015. Ápr. 3., P, 18:07:20 CEST

Kedves Marianna!

Elnökünk egy hetes távolléte előtt beszél Biszák Sándorral. Ennek alapján
arra kért, hogy a jelentkezők listáját - névvel és e-mail címmel - küldjem
el Bizsák Sándor részére. Ezt én meg is tettem.

A  követendő lépésekről ezután közvetlenül fogják értesíteni a
jelentkezőket. Ezt célszerű megvárni és nem magánakciókba kezdeni.

Üdv
Ildi

2015. április 3. 16:17 Szecsődi Marianna írta, <szecsodimarianna at freemail.hu