[Csaladtortenet 2] latin foglalkozás

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2015. Ápr. 10., P, 13:47:42 CEST

Kedves Listaolvasók!

A legalsó sor szápanyám Laczkovich Aranka születési anyakönyvi bejegyzése,
1852. szept. 12-én. Igazán az apa foglalkozásánál akadtam el, "custos ad
ductum ferreum"-nak olvasnám, de mit csinálhatott vajon? Azért is érdekel,
mert Szentlőrinckátán korábban 5 gyermekük születési anyakönyvét
megtaláltam, nemes földbirtokos volt mindenhol bejegyezve, 1834-től
1848-ig. Nem tudom, hogy kerültek Deákiba, és később szépanyám Csányban
ment férjhez, tehát nem sokáig lehettek ott.

Ha valaki esetleg tud valamit a lőrinckátai Laczkovich családról, akkor
szívesen fogadnék bármit!

Köszönettel: Boglárka