[Csaladtortenet 2] Fwd: A célkeresztben ARAD városa

"István (Stephan) de Rakovszky" r.istvan.moegling at rakovszky.eu
2015. Ápr. 9., Cs, 20:57:10 CEST

Kedves Listatársak!
Úgy tudom vannak akik Aradon is kutatnak. Lehet, hogy a kitüntetés napján ott
vannak, ott tudnak lenni.
Ez a kitüntetés is hasonló a mi levéltári kitüntetésünkhöz.
A tagok javasolnak és a többség dönt.
Remélem senki sem haragszik meg, hogy az értesítést tovább küldöm. Akit nem
érdekel, törölje, de ne kezdjen agy vitát, veszekedést, főleg ne kapjon
agyvérzést dühében‼
Üdv.
István