[Csaladtortenet 2] MACSE Szakmai Klub előadás májusban

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2015. Ápr. 22., Sze, 00:14:44 CEST

Tisztelt érdeklődők !

Rendhagyó előadásra kerül sor májusban a MACSE Szakmai Klub keretében :

*Ausztráliától Kanadáig, Chilétől Tajvanig: Harminc évnyi zsidó
családfa-kutatás és család egyesítés élményei/kalandjai**
*
Előadó : Dr Szegő Ágnes

Az előadás helye helye az *Országos Rabbiképző-Zsidő Egyetem*,
Oktogonális terme, VIII. Scheiber Sándor u. 2. (volt Bérkocsis utca)
II. emelet.

*Az előadás után az érdeklődők megtekinthetik az egyetem könyvtárát és
ritkaságait**!*

Az előadásra már lehet jelentkezni a
http://www.macse.hu/signum/belepes.php honlapon !

Beszeda Laci