[Csaladtortenet 2] Egyelőre túléltem

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Ápr. 24., P, 10:27:08 CEST

Kedves Aggódók!

Nem azért írtam a betegségemről, hogy felbolygassam a méhkast és
levélözönt idézzek (ami meg kell jegyeznem, hogy igen jól esett, még
teljesen idegenek is írtak), hanem csak a felesleges keresgélést akartam
megspórolni Nektek.
Ha Isten úgy akarja, akkor még 100 évig is élhetek, csak nem mindegy,
hogy hogyan.

Tegnap este egy mentő bevitt a gyöngyösi kórházba, egy cigány férfivel
(nem látszott rajta, fehér volt) együtt, akinek állítólag ugyanaz a baja
volt. Egy listatársunk Bérről jelezte, hogy náluk is dühöng a
hasmenés,hányás. Közel két órás várakozás után vizsgálgatás következett,
majd csodák csodája kaptunk egy-egy ágyat és egy dupla infúziót.
Az éjszaka folyamán betegtársam egyszer sem volt WC-n, én csak 7-szer
tettem látogatást 23-tól reggel 5-ig. Reggel 7 elött reggeli helyett
kaptunk egy infúziót, majd egy csomó papirt alá kellett írni és ki
lettünk rúgva. Az egyetlen eredmény, hogy a hányás megszünt.
Szerencsére a sorstársamért eljöttek autóval, így nem kellett megint
taxival mennem. Most itthon vagyok, szedem a zsák gyógyszert, azután
majd meglátjuk.

Az ismeretlen aggódóknak üzenem, hogy nem kell félni az indexeléstől,
Skype-on keresztül nem fertőzök meg senkit.
Üdv.mindenkinek,Laci