[Csaladtortenet 2] Vale elment

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Ápr. 29., Sze, 22:32:49 CEST

29.04.2015 17:57 keltezéssel, István Verner írta:
> Kedves Mindenki!
>
> Szomorú hírt kaptam az imént.
> Sógorom, kedves Vale barátunk, Vasy Endre Levente a napokban meghalt.
> Tudom, hogy sokat jelentett neki közösségünk, szeretném a nevében
> megköszönni, hogy társai voltatok.
>
> Verner István

Öszintén meg vagyok döbbenve, nem gondoltam, hogy ilyen sokan
megelőznek. Azt hiszem létre kell hoznunk a MACSE Pantheonját (remélem
jól írtam), hogy legyen hová nekünk is megtérni, ha eljön az időnk és
megérdemeljük.  Bocsánat a fekete humorért, de tényleg paff lettem. Ránk
jár a rud, némelyekre jobban, van akire végzetesen. Nem tudjuk mi van
megírva rólunk a sors könyvében, mikor kell letennünk a tollat, illetve
mikor kell kikapcsolnunk a komputert. Pl. most!  Isten veled Vale,
barátunk és társunk voltál, hiányozni fogsz, amíg utól nem érünk. Üdv.Laci