[Csaladtortenet 2] Vale elment

Maria Ribeiro hamory.marcsi.49 at gmail.com
2015. Ápr. 29., Sze, 23:22:00 CEST

Kedves Mindenki!

Milyen szomoru a hír! Szegeny Vale! Mar nem levelezunk  a kozos nevu csaladtagokro.  Mar nem kutatod a csaladtagjaid multjat, hiszen most Te is a mult lettel, mint ahogy egyszer mi is azok leszunk.
Oszinte reszvetem  csalad minden tagjanak.
Nyugodjon bekeben, Isten veled regi baratunk, levelezotarsunk.

Marcsi Hámory