[Csaladtortenet 2] Fwd: [MACSE: 13251]

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Dec. 3., Cs, 13:10:07 CET

Kedves Jóska
Sajnálom a hangvételét a listatárs levelének, DE, ha azt irják Neked,
keresd fel a MACSE polgári anyakönyv adatbázisát és keresd meg benne az
adott házasságot, akkor tedd meg és köszönd meg, hogy felhivták erre a
figyelmedet
Allapító tagként mondhatom nincs ilyen hangvétel a listán és mindenki
segítőkész

4si Gyuri