[Csaladtortenet 2] Kérés

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2015. Dec. 4., P, 08:05:08 CET

Kedves István! Kedves Listatársak! Köszönöm azoknak, akik reagáltak
kérésemre. Magánban többen írtak, s végülis sikerült megkapnom a hiányzó
tekercsről az általam keresett két Széchenyi gróf partéját. Jó lenne, ha a
hiányzó Széc-Szék kezdetű nevek is felkerülnének pótlólag, már csak azért
is, mert nyílván másoknak is érdekesek lehetnek mások mellett a a nagyra
becsült Széchenyi család tagjainak gyászjelentései, az azokból megtudható
rengeteg adat a családtagokra vonatkozóan.
És még egy megjegyzés: a Bp.-i társak szinte minden szempontból helyzeti
előnyben vannak, de vidékről, Erdélyből (innen is megkeresett egy társunk),
nem olyan egyszerű dolog eljutni az OSZK-ba, mikrofilmeket nézegetni.
További sikeres kutatást kívánva, Üdvözlettel: Jenő