[Csaladtortenet 2] Fwd: Fwd: Fw: Technikai segítség

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2015. Dec. 6., V, 19:48:38 CET

​ Nem is tudtam, hogy a technikának ilyen fenomenális humora van. Azért
kiegészíteném: "Hímnemű felhasználók konvertálják át ellenkező nemre a
tanácsokat!"   Judit​

​

*Kedves Technikai Segítség!*

Tavaly frissítettem a Barát 5.0-ról a Férj 1.0-ra, és azt tapasztaltam,
hogy a rendszer teljesítménye csökken, különösen a Virág és
Ékszeralkalmazásokban, amik pedig kifogástalanul működtek a Barát 5.0 alatt.
Ezen kívül a Férj 1.0 több kedvenc programomat is eltávolította, mint
például a Romantika 9.3-at és az Odafigyelés 6.4-et, ám telepített olyan
alkalmazásokat, mint a Bajnokok Ligája 4.1 és a Liverpool 3.0. Most már az
Elbeszélgetés 8.0 sem működik, és ha Takarítás 2.8-at akarom indítani,
visszautasít a rendszer. Megpróbáltam a Nyaggatás 5.3-al kijavítani a
hibákat, de sikertelenül. Mit tegyek?
Elkeseredett...

*Kedves Elkeseredett!*

Először is, ne felejtse, hogy a Barát 5.0 szórakoztatócsomag, míg a Férj
1.0 operációs rendszer, saját utasításkészlettel.

Gépelje be a következő parancssort: C:\Azt hittem, szeretsz [Enter]
Ezután töltse le a Könnyek 6.7-et, amivel telepítheti a Bűntudat 3.0-át!

Ha minden rendben megy, akkor a Férj 1.0 ezután magától indítja az Ékszer
2.4 és Virágok 3.6 alkalmazásokat.
Kérem figyeljen oda, hogy ne terhelje túl a Férj 1.0-át több ilyen alkalmazás
gyakori, vagy egyidejű futtatásával, mert ez esetben előfordulhat, hogy a
Férj 1.0 telepíti az Ingerült Csönd 2.3-at, vagy a Kocsmázás 7.0-át, ami
által a rendszer fokozottan ki lesz téve a Sör 6.1 támadásainak.
A Sör 6.1 kártékony program, mely Hangos Horkolás.wav fájlokat hoz létre a
merevlemezen.

Egyes tapasztalatok szerint a Férj 1.0 a Pletykadélután 2.1 és a Barátnőim
Átjönnek Vacsorára 3.2 futtatása esetén lemerevedhet ezeket csak akkor
indítsa, ha előtte telepítette az Elmehetsz A Meccsre 1.5-öt!

Bármilyen hibát is tapasztal a Férj 1.0 működésében, SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK
KÖZÖTT NE telepítse az Anyós 1.0-át, és ne telepítsen új Barát programot
se! Ezek nem támogatott alkalmazások; a Férj 1.0 rendszer összeomlásához és
a kapcsolat megszakadásához vezethetnek.
A Férj 1.0 remek program, de csak korlátozott memóriakezelési lehetőségei
vannak, valamint nem kompatibilis néhány újabb alkalmazással (ilyen például
a Vegetáriánus Étel 4.3).
Érdemes lehet fontolóra venni néhány kiegészítő szoftver beszerzését.
Személy szerint a Meleg Vacsora 3.1-et és a Rafinált Alsónemű 7.7-et
ajánlom.

A legjobbakat: Technikai Segítség

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>