[Csaladtortenet 2] Pécsi Levéltár

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2015. Dec. 7., H, 11:58:12 CET

Kedves Kutatótársak!

Kérdezem, hogy jár e közületek valaki a pécsi levéltárba.
Sok évvel ezelőtt volt a kezemben Pécsen a város 1780-as polgárjegyzéke. Ezt akkor vették fel, mikor Pécs szabad királyi város lett. Ez a jegyzék 2000 körül nem a Király utcai épületben volt és ha jól emlékszem, akkor nem is a Nyírfa utcában. Egy kis utcában volt ez a kutatóhelység, talán a Rét utcában.
Engem az érdekelne belőle, hogy a Panauer (Bonauer, Ponauer) család honnét került Pécsre. Ezen jegyzékbe ugyan is beírták, hogy az egyes polgárcsaládok honnét érkeztek Pécsre. Szerintem a Panauer család külhonból érkezhetett Pécsre.
Ugyan így érdekel a Perger (Pirger) család származása is.

A segítséget előre is köszönöm!

Köszönettel
Aurél