[Csaladtortenet 2] [MACSE: 13268] MyHeritage -ügylet SEgítsetek!!!!!!

Sillye Gábor gsillye at gmail.com
2015. Dec. 9., Sze, 17:01:12 CET

Kedves Marika!

Igen, a MyHeritage előfizetés 1 évre szól, kb. 120 $ a korlátlan személyek száma és korlátlan tárhely éves ára.
Ezt minden éveben meg kell hosszabbítani (befizetni), ha elérhetővé szeretnéd tenni a családfádat mások, azaz az oldal tagjai számára.

Az előfizetés a korlátlan tárhelyen és személyek számán kívül rengeteg plusz szolgáltatást biztosít. Többek között a SMART Match találatok segítségével a MyHeritage tájékoztat az összes MyHeritage családfán található közös találatról. A Felfedezések alatt a Discovery Hub segítségével minden alkalommal 10 személyt adhatsz a családfádhoz, ha egyetértesz vele. Minden találatot egy mozdulattal képes átvenni fényképpel együtt más családfákról.
Még hosszan sorolhatnám azt a rengeteg szolgáltatást, amiknek a leírását megtalálod a Helpben :)

Üdv.
Gábor