[Csaladtortenet 2] MyHeritage -ügylet SEgítsetek!!!!!!

Villanyi vvillanyi at t-online.hu
2015. Dec. 9., Sze, 16:53:01 CET

Kedves Társak!

Kb két éve használom aa MyHeritage-t. Bár az
elmúlt két évben sajnos eléggé inaktív voltam,
a  felrakott rokonok száma meghaladta a 250-et.
Ezért múlt õsszel egyik rokonommal elõfizettün a
Prémium Plus -ra. Azon túl, hogy kicsit
kibõvítettem a családfát - nem a Heritage
segítségével- nem nagyon használtam az oldalt.
Néha értesítettek olyan "talált rokonokról" akii
már régeesrég szerepeltek a fámon.

Én abban a hitben voltam, hogy a tavaly
befizetett csaknem 45 ezer Ft korlátlan rokon
családfára való felrakására jogosít, hiszen ezen
kívül semmi pluszt nem kaptam a My Heritage-tõl.

Ehhez képest most kaptam egy e-mailt a
rokonomtól, hogy a számlájáról több mint 61 ezer Ft-ot leemelt a Heritage.

Kérdésem:  a korlátlan lrokon fevitelének
lehetõsége csak egy évre vonatkozik
?????????????  És a több tízezer Ft-ot évente
kell fizetnünk az alig valamiért? Kérlek, segítsetek mitévõk legyünk?

Üdv,  Marika Villányiné