[Csaladtortenet 2] Myheritage

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2015. Dec. 11., P, 16:55:33 CET

Kedves Marcsi!

Küldök egy képet, ha megfelel.
Megjelöltem rajta a hiba lényegét, tehát, hogy áprilisi dátumnál a
"kartonon" vagy min, nem jelkenik meg adat csak kérdőjel.
Tehát az év is eltűnik.
A korábbi verziókkal beírt Április-t jól kezeli.
Köszönjük, ha közbenjársz az ügyben.

üdv: Előd
----------------------------------

Kedves érdekeltek a My Heritage kerdes kapcsan.

Irtam , hogy problemak adodtak a datum aprilis felirasakor es szeretnenk ha
utana neznenek a hibanak.

Kerik azt, hogy kuldjetek egy kepernyo masolatot ahol be akarjatok irni a
honapot, es arrol is amit hibanak kiir, ha kapsz ilyen uzenetet.

Addig nem tudok nekik valaszolni, amig ezeket meg nem kapom. Nekem dolgozik
rendesen a program, mind a ket kulonbozo sziszteman Windows 8.1 en es a Mac
; OS X Yosemite.
Varom leveletek maganban.

Koszonettel, Marcsi.

Dear Ms. Ribeiro,

Thank you for contacting us, I will be happy to assist you.

In order to reproduce the issue you are describing, I would like to ask you
to provide the following information.
1. Can you tell me step-by-step what you are trying to do?
2. Can you sent me a screenshot
<http://my.nanorep.com/widget/widget.html#account=myheritage&referer=myheritage.com&onloadquestionid=35981655>of
the screen where you want to enter April?
3. Do you get an error message? If yes, please sent a screenshot
<http://my.nanorep.com/widget/widget.html#account=myheritage&referer=myheritage.com&onloadquestionid=35981655>
of that as well.

Thank you in advanced.

Best regards,