[Csaladtortenet 2] FS-C újabb verzió

Sándor Polereczki polesinya at gmail.com
2015. Dec. 16., Sze, 11:18:59 CET

Üdv!
Először is nagyon szépen köszönöm a programot! Már sok felmenőmet
megtaláltam a segítségével.
Viszont érdekelne, hogy mobil alkalmazás változata nincs e, vagy hogy
esetleg fog e készülni?

Üdvözlettel:
Polereczki Sándor

dr Zana János <Janos.Zana at t-online.hu> ezt írta (2015. május 23., szombat):

> Köszönet érte. Ezúttal Windows 7 és Office 2010 alatt is működik.
>
> Érdekesség, hogy nem töltöttem le újabb adatokat az FS-ről, hanem a
decemberi táblázatokon dolgoztam, és meglepetésemre cirill betűs nevekre is
bukkantam. Ez azt jelenti, hogy a hasonló nevek keresése már más
betűkészlettel (kódlappal) is működik.

> Aktuálisan a Mojzsisovics családról van szó, amely Szlovákia és
Lengyelország (mai) határvidékéről származik.