[Csaladtortenet 2] FS-C újabb verzió

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2015. Dec. 16., Sze, 11:58:43 CET

Kedves Sándor,

mit értsz mobil változat alatt? Én mobil változat alatt egy okos telefonon
futó programot értek.
Ilyen értelemben az FS-C programnak nincs mobil változata és ne is fog
készülni, mert ennek nincs értelme, nyilvánvaló okok miatt.
Ha mobil változat alatt mást, pld. hordozható (portable) változatot értsz,
akkor ez elkészíthető, de eddig nem láttam szükségességét, mert a programot
a hozzávaló szerelvényekkel tettem közzé, így könnyen átvihető más gépre,
amelyik Windows operációs rendszerrel és .NET Framework 3.5 keretrendszerrel
rendelkezik.

Üdvözlettel,
Csaba