[Csaladtortenet 2] FS-C újabb verzió

János Zana Janos.Zana at yahoo.com
2015. Dec. 16., Sze, 12:19:52 CET

2015.12.16. 11:58 keltezéssel, Dr. Hatvany Béla Csaba írta:
> Kedves Sándor,
>
> mit értsz mobil változat alatt? Én mobil változat alatt egy okos telefonon
> Viszont érdekelne, hogy mobil alkalmazás változata nincs e, vagy hogy
> esetleg fog e készülni?
>
> Üdvözlettel:
> Polereczki Sándor

A mobil telefon ilyesmire nem alkalmas. Egyrészt a tároló képessége
miatt. Másrészt a kijelzőjén annyira apró betűkkel tudná kijelezni a
nagyméretű táblázatokat - ami az adatok összehasonlítása érdekében
szükséges - hogy bolhányi betűk jelennének meg.
Van valamelyik nemzetközi családfakereső programnak mobilos verziója,
keresésre használható is, de képzeld el, hogy nézne ki a kijelzőjén egy
XVIII. századi anyakönyv fotómásolata.    Üdv, János