[Csaladtortenet 2] Latin segítségkérés

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2015. Dec. 17., Cs, 20:23:18 CET

Kedves Ili!
A listán válaszolok, mert másoknak is hasznos lehet.
Minden kérdésedre az alábbi cikk válaszol, jó szívvel javaslom mindenkinek
Petz Gábor alapos cikkét a rokonságról. Tisztázza a fogalmakat, bemutatja a
számítási módot, stb.
[Az oldalági rokonsági viszonyok bemutatásánál javaslom a kis vonalas ábrák
készítését, sokkal könnyebb lesz végleg memorizálni!]
üdv:
gy.

http://www.akuff.org/cikk/rokonsag.htm