[Csaladtortenet 2] Búcsú

Zalán Attila zatila at fibermail.hu
2015. Dec. 20., V, 16:32:11 CET

Kedves Ildikó!

MEGÉRTELEK.

Unokám segítségével írom  ezt a levelet. Műtét után és glaukóma miatt ritkán
látom a listát.
Figyelemmel kisértem és mindig is csodáltam önzetlen tevékenységedet itt a
listán és a MACSE-ben.
Nem csodálom, hogy többszöri felhívásodra sem találtál vállalkozót a több
emberes munka folytatására.
Gondolom, Gyurka segítsége nélkül nem is sikerült volna.-
Köszönöm Nektek, hogy évekkel ezelőtt sok segítséget kaptam Tőletek,
családom kutatásának indulásához.

Pihentetőül kisérd segítőkész figyelemmel a MACSE  további fejlődését , mert
a vezetőségnek most nehéz
lesz pótolni hiányodat, szaktudásodat.

Kellemes Ünnepeket és sikeres Újesztendőt kívánok.
Üdvözlettel: Zalán Attila.