[Csaladtortenet 2] Búcsú

Domokos Nagy-Vajda nagy.vajda.domokos at gmail.com
2015. Dec. 20., V, 18:10:42 CET

Kedves Ildi és előttem megszólaló kutatótársak,

Igaz, hogy viszonylag rövid ideje vagyok MACSE tag és így viszonylag rövid
ideje vagyok a honlap "haszonélvezője" is. Ahhoz azonban elég egy amatőr
kívülálló is, hogy megállapítsa: irdatlan mennyiségű és kitűnő minőségű
munka húzódik meg a MACSE honlapja mögött.
Ehhez szeretnék gratulálni és ezt szeretném megköszönni ismeretlenül is
Ildinek és másoknak, akik még ehhez hozzájárultak. Véleményem szerint a
tartalomszerkesztői munkához nem lesz elég az oklevél és szaktudás. Ahhoz
kell egy olyan személyiség is, amely a honlapon tükröződve hozzájárul a lap
saját arculatához.
Többek között ettől olyan vonzó, szerkezeti szempontból logikus, mégis
emberközeli és kutatóbarát a MACSE honlapja. Ezért örülök, hogy Ildi
felajánlotta segítségét a továbbiakra nézve is, így van esély arra, hogy
ilyen szempontból is megmaradjon a folytonosság.
Sok egészséget és Istentől megáldott, békés és boldog Karácsonyt kívánok
mindenkinek,

Üdvözlettel:

Nagy-Vajda Domi