[Csaladtortenet 2] MNL egyhazi ak.-ek digitalizalasa hogy all?

Kerekes Peter peter.kerekes at freemail.hu
2015. Dec. 22., K, 22:52:46 CET

Tisztelt Listasok!

Erdeklodnek, hogy honnan lehetne megtudni, hogy a MNL egyhazi ak. digitalizalasi projektje eppen melyik mirkofilmszamnal tart?
Illetve, hogy lehet-e tudni barmifele utemezest?
Tovabba tapasztaltatok-e mar olyat, hogy ezen (mar elerheto) anyakonyvek kozott kutatva, egy telepules alatt egy teljesen masik telepules anyakonyvi kepei jelennek meg. Mit lehet ilyenkor tenni? (probaltam veluk felvenni a kapcsolatot, de nem jutottunk dulore - van en nem tudtam elmagyarazni, vagy ok nem akarjak megerteni a problemam...)

Koszonettel:
Kerekes Peter

UI: kutat itt kozuletek esetleg valaki Somogyszentpal (korabban Totszentpal es Varjasker), illetve Lengyeltoti telepuleseken? (Mindketto Somogy megye)