[Csaladtortenet 2] MNL egyhazi ak.-ek digitalizalasa hogy all?

Páli István oregpali at t-online.hu
2015. Dec. 23., Sze, 04:43:44 CET

Az MNL hírlevélben értesít minden esetben a digitalizált filmtár
bővítéséről. Jelenleg 4800 feletti filmszámnál tartanak. Fórumokon kaptuk
azt az értesítést, hogy a további bővítést a levéltár háttérkapacitásának
lehetősége akadályozza. Az esetleges problémák felvetését, tapasztalatom
szerint megértően fogadták. Konkrét felvetésekre pontos válaszokat adtak.
Próbálkozz és kellemes ünnepeket kívánok: Üdv.: Páli István