[Csaladtortenet 2] Német FORDÍTÁS segítség KÉRÉS

Benke Zoltán benkez at t-online.hu
2015. Dec. 28., H, 11:40:24 CET

Kedves András!

Profi fordító ugyan nem vagyok, de szerintem Polyák Géza Novák Antal
huszárral 5 oroszt foglyul ejtett, akik orvul az őrjáratra lőttek. Kezdettől
a fronton van.
Előterjesztése II. osztályú ezüst vitézségi éremre.
Érdekes, hogy Novák huszár nem arra terjesztették elő (vagy nem látom jól),
tehát ő lehetett a vezetője a bátor duónak.......

üdv

Benke Zoli

Kutatott családnevek:
Achim, Ando, Bakabányi, Bala(j)ti,Baudrexler, Bejujszki, Belicza, Bella,
Bellaágh, Bencsik, Bencsó, Bene, Bíró, Bódi, Boták, Botyánszki, Buka,
Csibrány, Csicsely, Dencs, Dobróczki, Ficsór, Földi, Gaál, Gácsi, Gajdács,
Gálik, Gonda, Gubicza, Griecs, Gyumbjer, Gyurkovics,  Hanich, Hankó,
Horpácsy,  Jancsó, Kaczkó,  Kernusz, Kitzberger, Kollár,  Koncz, Koszecz,
Kovácsovics, Küllinger, Kürti,  Krnács, Kvasz, Lábody, Lajkó, Lengyel,
Marik, Mézes, Miklya, Okos, Opauszki, Orvos, Patai (j), Pente, Péter,
Prisztavok, Resetar, Sári, Sas, Scheier, Selmetczy, Seres, Sipiczky, Such,
Szák, Szarvák, Szaszák, Szautner, Szénásy, Szokoly, Treffer, Treznyák,
Turner, Uhrin,Vantara, Viczián, Vrabecz, Zelenyánszki,