[Csaladtortenet 2] Német FORDÍTÁS segítség KÉRÉS

Agnes Schirwath schirwathalbert at gmx.de
2015. Dec. 28., H, 13:53:15 CET

Kedves András!

Kicsit kiegészíteném még:
A 230-as bejegyzés: július 19.-én Chemnitz-nél Nováh huszárral 5 orosz
foglyot ejtettek, kik az őrjáratot hátba támadták. (alattomosant is jelent a
hinterrücks ; geschossen= lőtték). Külön mondat: A front kezdete óta. (Seit
Beginn der Front.) Gondolom, azota vannak itt ennél az egységnél.
A "Dekoriert mit" jelentése: kitüntetve.

Ha valami nem világos, írj nyugodtan.