[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2015. Dec. 30., Sze, 14:35:57 CET

Az év utolsó előtti napján Kristóffal értek egyet:)), valaki valahol
valamiért valamit elírt, vagy rosszul írt,vagy rosszul nézett meg, azt
hittem, hogy dokumentum alapján kell megoldást találni.

BUÉK részemről is a Listára, mindenkinek:)) Hamarosan egy évvel bölcsebbek
leszünk, talán jövőre megoldjuk ezt a rejtélyt is.:))

Melinda

*Üdvözlettel:*
*Fábiánné F. Melinda*