[Csaladtortenet 2] Ágoston - Guszti - Gusztáv

c.h.baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2015. Dec. 30., Sze, 17:58:34 CET

  Gusztáv[bevezető szerkesztése
  <https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Guszt%C3%A1v&action=edit&section=0&editintro=MediaWiki:Editintro-section-0>]

  Ez a lap egy ellenőrzött változatarészletek megjelenítése/elrejtése

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

A*Gusztáv*^[1]
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Guszt%C3%A1v#cite_note-anya-1> északi
germán (skandináv) eredetű férfinév. Elemeinek jelentése:/harc +
támasz/.^[2]
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Guszt%C3%A1v#cite_note-lad.C3.B3-2>

  Ágoston[bevezető szerkesztése
  <https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=%C3%81goston&action=edit&section=0&editintro=MediaWiki:Editintro-section-0>]

  Ez a lap egy ellenőrzött változatarészletek megjelenítése/elrejtése

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

Az*Ágoston*^[1] <https://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81goston#cite_note-1>
latin <https://hu.wikipedia.org/wiki/Latin_nyelv>eredetű férfinév. A
latin/Augustus/név kicsinyítőképzős származékának, az/Augustinus/névnek
a megmagyarosodott alakja, jelentése:/magasztos, fenséges,
fennkölt./^[2]
<https://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81goston#cite_note-lad.C3.B3-2> Női
párja:Auguszta <https://hu.wikipedia.org/wiki/Auguszta>, Augusztina, Ágosta.

    Rokon nevek[szerkesztés