[Csaladtortenet 2] eltérő módon írt családnevek

Eszterhai Zsuzsa eszterhaizsuzsa at freemail.hu
2015. Feb. 1., V, 00:56:17 CET

A névváltozatokkal kapcsolatban szeretnék hozzászólni.Én az Eszterhai-akat kutatom. És találkoztam több esetben is olyannal, hogy Sztrehai-ként írták. AVagy Eszterhay/Sztrehay-nak írva. (Veszprémben elsősorban)  Illetve, volt ahol javították a Sztrehai beírást.....és ezután gondoltam, hogy lehet, hogy előzőleg is elírás volt.De lehet, hogy bizonyos esetekben maradt ez  a neve a családnak?A női ágon nem is annyira érdekes, mert rövid időn belül úgyis eltűnik...És erről mit gondoltok? Zsuzsa Eszterhai