[Csaladtortenet 2] Csak indexelőknek.

Bocsor László l.bocsor at gmx.de
2015. Feb. 2., H, 10:15:19 CET

Kedves Indexelők!

Mivel egyre több excel gyűlik össze Csabánál és nálam, valamint több
filmet indexelőknél, ezért felmerült az igény ezen excelek súlyának
csökkentése iránt.
A budapesti exceleknél a régebbi segédanyagot elküldés elött töröltétek,
azokkal nincs gond. A vidéki anyakönyvekhez Csaba úgy alakította ki az
excelt, hogy a fejléc mögé elrejtette a segédanyagot és az elég nagy
súlyt képvisel.

A legutolsó 3 excelt már úgy küldtem az adatbankba és az indexelőknek
vissza, hogy azokat egy olyan üres excelbe tettem át, ahol már nem volt
elrejtett segédanyag. Vagyis egyszerű megfogalmazással egy üres
borítékba raktam, ahol nem volt semmi többlet, melléklet. A 3 excel
amikor javításra megkaptam, akkor 2.424 kB volt, s amikor Csabának és az
indexelőknek visszaküldtem már csak 642 kB. volt, vagyis az eredeti súly
26 %-a az amit tárolni kell. Még pontosabban fogalmazva ugyanazon
tárterületre 4x annyi excelt tudunk rögzíteni.

Tehát a vidéket indexelők mielött elküldenék a munkájukat, elötte
kérjenek tőlem postai boritékot, vagyis olyan excelt, amiből már ki van
törölve a fejléc mögött elrejtett tudás. Üdv.Laci