[Csaladtortenet 2] Dunaszerdahelyi hadikórház

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2015. Feb. 2., H, 14:51:51 CET

Később jutott még eszembe, hogy a Hadtörténeti Intézet és Múzeum
Levéltárába lehetne még írni az összes adat megadásával -űrlapjuk van erre-
nekem 1-2 héten belül válaszoltak. Sajnos, mivel orosz hadifogságban halt
meg az illető, csak a fogságba esés helyét tudták megadni, de annak is
nagyon örültem. Itt azonban akkor magyar területről van szó, tehát lehet,
hogy többet ki tudnak deríteni a katonai nyilvántartásaikból.
NJ