[Csaladtortenet 2] Dunaszerdahelyi hadikórház

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2015. Feb. 2., H, 14:15:00 CET

Köszönöm az ötleteket, megpróbálom a nyitraiakat, és ha megtudok valami
közhasznú dolgot, jelzem itt is.
Laci

---
Kutatott családnevek: Kulcsár (Abaúj vm., Borsod m., Eger), Vécsy (Ricse,
Kisvárda), Szücs (Nyírkarász, Kisvárda), Megyes (Alsónémedi), Bábel
(Kunszentmiklós, Tatárszentgyörgy, Dabas-Gyón), Horváth / Fényes / Máté /
Párkány-Pirót (Ócsa).