[Csaladtortenet 2] A kszséges Váci Egyházmegyei Levéltár

Beus beusmarie at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 10:10:34 CET

Van ám az éremnek egy másik oldala is: Rk plébános unokatestvérem meséli:
Felhívják a családkutatók, általában sürgetve, hozzávetőleges évszám
nélkül. Ő végignyálazza a 200 évet: keresztelés, halotti, esketés. Több
hétig tart. Közben tüsszög, köhög, mert az anyakönyvek dohosak. Néha
olvashatatlanok, de böngészi. Mikor végez, kiderül: semmi örömet nem
okozott a kutatónak, mert az adatok hemzsegnek a leányanyáktól :)))) A
kutató kiakad :)))) nem az ősökre, hanem rá :)))
Üdv: BBea