[Csaladtortenet 2] A kszséges Váci Egyházmegyei Levéltár

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2015. Feb. 6., P, 15:25:40 CET

Biztos ez is igaz, de nekem is ritkábban van pozitiv tapasztalatom,
általában annyit nem mondanak kispofám menj a fenébe. Bár pont most volt
egy nagyon pozitiv tapasztalatom, Terézvárosban, de ez a nagyon ritka
eset.Ami nagyon fájt Volócra írtam és onnan sem kaptam semminemű választ,
de írtam Budapestre, Szegedre stb. stb. általában nincs válasz, néha
telefoni noszogatásra van reakció (na nem válasz)

4si Gyuri